lørdag 31. januar 2009

SOLNEDGANG

Bilde over er tatt mot øst.
Pallekarmen er fylt opp med staudefrø som har fått sin kuldeperiode,
og som bare venter på at det skal bli vår.
................*.................
Denne uken ble ikke helt som planlagt,
da jeg fikk meg musearm (senebetennelse i arm og skulder).
Jeg skulle bruke uken til å lage lappeteppe til valpene vi venter
skal bli født i løpet av helgen.
Hadde også tenkt å lage ting og tang
i fra Tildaboken som kom i posten sist helg.
Men det går ikke alltid slik vi tenker.
Neste uke er nye mulighet og jeg satser på at betennelsen
er borte til da.
....................
God helg alle sammen.
Nord/Vest
Sør

Vest

5 kommentarer:

  1. Aldeles nydelige bilder du har lagt ut her.Håper vi får se bilder av valpene også.God bedring i armen din.Ha ei flott helg videre.

    SvarSlett
  2. God bedring, men slikt kan ta tid.

    SvarSlett
  3. Nydelige solnedgangsbilder!
    Og god bedring, musearm er ikke til å spøke med.

    SvarSlett
  4. Åå...så vakre bilder! Men stakkar armen din da, håper den er bedre nå.

    Hvordan gikk det i helgen, ble det fødsel? Håper du legger ut bilder av nykomlingene!

    SvarSlett
  5. Armen min er mye bedre nå, heldigvis :-)
    To ganger før har jeg fått musearm etter at jeg begynte med data. Men de gangene måtte jeg få sprøyte i skulderen for å få smerten bort.
    Denne gangen hadde jeg lært, ingen data på flere dager, uten om at jeg måtte jo bare inn og lese e-mailer. Vanskelig å la det vær :-)) men med smertestillende og NEI til PC-en så forsvant det etter en uke.

    SvarSlett