mandag 16. februar 2009

"INUK" BARE MÅ HA

Da jeg skulle ta bilder av valpene som er 14 dager gamle i dag,
måtte jeg bare ta bilder av "Inuk" pappaen til valpene.
Jeg syntes han var så søt da han oppdaget litt hunde godiser,
som ligger der inn forbi grinden og frister ham.
Først brukte han labben for å trekke teppe mot seg
og der med kom godisene nærmere ham.
Da fikk han tak i en godis, men så var det resten da.
Bilde over taler vel for seg.
Jeg bare måååååååå ha.
Med labben fikk han de fleste godisene ut i mellom spilene.


Dette bilde syntes jeg han var riktig tøff.

Han ligger på ryggen og bruker tungen for å få tak i godisen.

Med iherdig jobbing klarte han å få tak i alle godisene.

2 kommentarer:

  1. Herlig :) Oppfinnsomheten blir stor når gevinsten er attraktiv nok ja! Helt utrolig at han skjønte at tungen kunne krølle seg over godbiten når han la seg på ryggen! Klok hund det :)

    SvarSlett