lørdag 21. november 2009

ALEMI - Meisebolle henger

Slik ser Alemi Meisebolle hengeren ut.
Bildene er i fra Julen 2008, den røde sløyfen kan jeg skifte ut
etter hva som passer til års tiden.
-----------------
Bilde nede til høyre henger meisebolle hengeren i
Alemi klatrelenke.
I Desember måned klipper jeg grener av
vinter grønne trær og stikker de inn i ringene til klatre lenkene.
Lysranke og noen meisebolle henger,
så kommer jeg i litt jule stemning.
-------------------
Ønsker dere en riktig god helg.
Klem fra ~~Rigmor~~Seascape~~

6 kommentarer:

  1. Hei så koselig at du ville være med i min månedstrekning.
    Jeg har tittet litt her hos deg . kommer tilbake og titter mer men jeg vil svært gjerne følge din blogg. Jeg så en aldeles herlig hund her.
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  2. Den var jommen fin! Smart oppheng :)

    SvarSlett
  3. Den Alemi-meisebollehengeren var kjempefin! Selv lagde jeg fuglemater etter oppskrift fra Moseplassen! Litt kjedelig med bare en Tine melkekartong da, men en kan jo pynte den også!

    Et ønske om en fin advent fra en annen Rigmor ;o)

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Du er plukket ut til å få litt oppmerksomhet fordi du har en fin blogg med vakre bilder.
    Besøk bloggen min og motta en award... og en utfordring. Du er en del av min utfordring!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei

    Det ligger en Award til deg inne på bloggen min, velkommen inn å se...

    Ha en fin kveld

    SvarSlett