mandag 12. april 2010

WOODLAND VÅREN 2009

Mange av dere hagevenner har spurt meg om jeg kan legge ut bilder i fra eldre bed, også hage prosjektene jeg laget i 2009. Så nå tenkte jeg og vise dere litt og litt bilder ut over i hagesesongen 2010. Jeg skriver under innleggene for eksempel WOODLAND, da kan dere lett finne alle bildene jeg legger ut under ETIKETTER - WOODLAND.
~~~~
Bilde over og under viser på høyre side av Eiketreet før jeg begynte å grave.
Revebjellene - Digitalis som var her i fra før, gravde jeg opp og satt de ned et annet sted i woodland.
Bilde over er i fra samme sted, men her har jeg gått opp den lille stein trappen og snudd meg og tatt bilde inn over. Helt oppe på venstre side på bilde kan dere se litt av GEORG BERG BEDET.
Bilde over står jeg og tar bilder på samme sted som det første bilde i innlegge men her har jeg tatt bilde av venstre side av Eiketreet. Med det gamle hønsehuset som er laget om til drivhus i bakgrunnen.
Bilde over og under har jeg fotografert helt oppe i woodland. Her står jeg og tar bilder med ryggen til det gamle drivhuset. Det stygge taket på røykehuset skal skiftes ut, når bare min mann får tid til det :-)) Han har også mange jern i ilden :-))
Her kan du se ned til hjemmet vårt.
~~Klem fra Seascape~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar