lørdag 7. februar 2009

HJEM KJÆRE HJEM

Slik bor vi.
Til venstre på bilde kan du se litt av utestuen,
denne siden av utestuen trenger maling.
Dette bilde står jeg ved hage dammen og tar bildet.
Bak Astilbene ligger dammen med et hvit snø teppe over.
På denne linken kan dere se hvordan det ser ut en sommer dag.
Utestuen kan du se i bakgrunnen.
Noen motiver i fra utestuen.
De små vinduene som dere ser på de nederste bildene,
er gamle tak vinduer
i fra besteforeldrene til min mann sitt hjem.
Vinduene er innfelt i muren og støpt fast.
To bilder i fra altanen.
Her sitter vi mye om sommeren og nyter å se ut over sjøen.

6 kommentarer:

  1. Fine bilder. Flotte bilder fra hagen din. Du bor veldig fint til.

    SvarSlett
  2. Åee..så fint du har det, og under all snøen ligger en vakker hage ;)

    SvarSlett
  3. Imponerende flott hage du har! Hagestue og dam står på ønskelisten min.

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder, og alt står klart hos deg, og venter bare på våren...

    SvarSlett
  5. Astilbene var nydelige i vinterdrakten sin :) Du er så flink til å lage små blikkfang, som vannkannen ved gjerdet bl.a. Du tar veldig fine bilder!

    SvarSlett
  6. Fint og fint, det er godt med snø den skuler det som ikke er så fint :-D

    Hagestuen og dammen er jeg veldig glad i, når våren kommer blir hagestuen fylt opp med Pelargoniumer.
    Pellisene trives veldig godt i utestuen der har de tak over hodet.
    Håper du snart får deg hagestue og dam i hagen Frøya-Heidi.

    Jeg prøver å la vær å klippe ned enkelte visne planter om høsten for jeg syntes de er dekorativ når rim eller snø legger seg på planten. Da blir de som små skulpturer.

    SvarSlett