fredag 20. mars 2009

SHELTIE VALPENE OG VÅR BLOMSTER

Jeg ønsker dere alle sammen en riktig deilig helg,
med noen vår bilder her i fra.
Influensaen har begynt å slippe taket nå, og energien
er snart helt på topp igjen.
Valpene er ofte ute i hagen nå og koser seg,
i vår solen.
6 1/2 uke gammel er de blitt nå.
Et nydelig vær har det vært her denne uken og
med engang jeg har lagt dette inn i bloggen
skal vi alle sammen ut i hagen og nyte vårdagen.
Se så deilig blå himmel og vind stille på sjøen.

Her er den lille jenten vår som jeg kaller "Femine" :-))
Hun er så feminin :-))

Crocuser ved fugle badet.
Her er det Gutt nr:1 som har det moro.
Mini Påskeliljer er kommet langt nå
ikke lenge før blomsten er helt åpen.
Gutt nr:2 har det også moro,
spesielt med å plukke blomsten på plantene.

6 kommentarer:

  1. Skikkelig skjønne de valpene. :)

    SvarSlett
  2. Selv om både krokus, liljer og sneklokker er altoverskyggende vakre, holder jeg en knapp på de skjønne valpene dine :) De blir bare søtere og søtere. Det må være kjempefint å følge dem så tett, personligheten deres utvikles nok fra uke til uke. En deilig tid!

    SvarSlett
  3. Fine valpene, ser ut som små loddne baller :) Forresten hvordan er sheltien helsemessig i forhold til collie? Har noen venner som har en eldre collie hann og det er bare elende med den stakkaren :(

    SvarSlett
  4. Riktig god helg til deg også. Fantastiske bilder, både av valper og blomster. Du har nydelige omgivelser!

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig at dere liker valpene, de er ennå mer deilige i virkeligheten.

    Du har helt rett Ninni de forandrer seg i fra uke til uke både personligheten og utsene.
    De to guttene er veldig glad i mat og ser slik ut, mens den lille jenten er fint spisende. Hun spiser litt også tar hun seg en tur, borti igjen til mat skålen og spiser litt også en ny runde.
    Sent en kveld fant de på at det var moro å høre stemmene sine, da satt de i vær sin krok og bjeffet til vær andre. Valpene syntes tydelig at det var utrolig moro.

    Mari når det gjelder sheltien helsemessig er den veldig bra. Selvfølgelig er det jo unntak. Eldre dyr er akkurat som oss mennesker det kommer gjerne noen skavanker her og der. Men stort sett er sheltien en sund og frisk hund. De fleste har en høy levealder.

    Jeg har funnet min hunderase, fordi den passer perfekt for meg. Den har alle de egenskapene som jeg ønsker en hund skal ha, der i blant sund og frisk.

    SvarSlett
  6. Åee..jeg kjenner jeg blir nesten misunnelig over å se vakker vårblomstring. Har er hvertfall snøen på vei vekk, og kanskje jeg også kan nyte årets første krokus om ikke alt for lenge.Han en herlig helg videre :)

    SvarSlett