mandag 15. mars 2010

IGJEN OM 15 CM SNØ HER ER JEG


Vi har ennå mye snø igjen i hagen, noen steder er det fonner med snø på ca 1 meter.
Inn til hus veggen og under busker er det bart og noen planter er begynt å spire. Men se på denne Julerosen, opp igjen om 15 cm snø titter den frem. Et vidunderlig vår tegn.
~~~~
Tusen takk for kommentarene ved forje innlegg, hyggelig å høre at dere likte min nye heading. Jeg er veldig svak for denne blå tonen som disse blomstene har.
~~~~
Jeg ønsker du som er inn om her, en kjempe fin uke. Håper du også finner vår blomster der du bor nå.
Klem fra Seascape

3 kommentarer:

  1. Her er det og noen skikkelige snømengder .
    Jeg fikk en julerose til jul. Den står i kjøkkenet og venter til bedene dukker fram, så jeg får plantet den.
    En riktig fin uke til deg og.
    Klem

    SvarSlett
  2. Næh!! Sååå herlig!! For noen hardhauser disse yndige plantene er. Skinnet bedrar! Som du har sett i bloggen min, er det veldig mye sne her enda, men jeg har gravd bort så mye jeg torde der julerosene står. I og med at solen ikke står på der noe særlig, tar det nok sin tid. Men jo mer etterlengtet noe er, desto større blir gleden :) Ha en flott uke med julerosene dine Rigmor :)

    SvarSlett
  3. Hehe syntes det så ut som en epleblomst med det samme jeg... Så mye har jeg vert borti juleroser hehe ;) Fin var den hvertfall!

    SvarSlett